Dengan izin Tuhan…

26 November 2009 jam 19:09

Jika aku diberi kesempatan..
Nanti..ketika aku dilahirkan kembali
Ada satu hal yang ingin kuminta padamu Tuhan..
Sekeping hatiku yang tag sanggup bersatu di hidup ini,,,
Tuhan..
Izinkan aku mengulang masa-masa indah ini nanti..
Izinkan aku bersamanya lagi..
Dalam keadaan yang sama dan perasaan yg sama..
Jika saat ini hati tag mampu menyatu, biarkan kami bertemu kembali..
Ikatkan kami pada benang merahmu..
Satukan kami dengan kuasamu..
Aku tag ingin berpisah dengannya untuk kedua kalinya,,
Jngan lepaskan jiwa kami lagi..
Dan biarkan hatinya kumiliki…

Leave a Reply

